Dieta na lepszy seks

Co zrobić, żeby wzmocnić organizm, dodać sobie wigoru, a jednocześnie być jak Casanova czy Don Juan? Odpowiedź jest prosta: JEŚĆ! Trzeba tylko dobrze skomponować swoją dietę, żeby mieć większy apetyt na seks. I to temat na dzisiejszy wpis. Zachęcam więc do lektury: )

Zwiększ wrażliwość na bodźce seksualne

By męski organizm był bardziej wrażliwy na bodźce seksualne, warto raz na jakiś czas dostarczać do niego acetylocholiny. Jest to substancja, która uczestniczy w przekazywaniu bodźców między komórkami nerwowymi.

Warto więc swoją dotychczasową dietę nieco urozmaicić, wprowadzając źródła choliny, z której powstaje acetylocholina. Zalicza się do nich zielony groszek, fasolka szparagowa, soczewica, soja.

Białko, by mieć wigor

Jak każdy wie lub pamięta z lekcji biologii, białka składają się z łańcuchów aminokwasów, wśród których jest także arginina. Jest to aminokwas, który stanowi główny składnik męskiego nasienia. Substancja ta przyczynia się ponadto do usprawnienia przepływu krwi, co jest niezwykle ważne do osiągnięcia erekcji.

W białkach znajdziemy także histydynę – aminokwas, który pod wpływem przemian ulega przekształceniom w histaminę. Substancja ta przyczynia się z kolei do rozkurczu i wzrostu przepuszczalności naczyń krwionośnych. Objawia się to zaczerwieniem twarzy, gdy jest się podnieconym. Przyczynia się ponadto do nasilenia wytwarzania śluzu w narządach płciowych.

Jeżeli chcemy wzmocnić produkcję białek, warto spożywać takie produkty jak: twarożek, mleko, kefir, jogurt. Warto dietę urozmaicić mięsem pieczonym lub duszonym. Kilka razy w tygodniu warto także pokusić się o ryby morskie czy jajka (ale uwaga na cholesterol). Produkty te są bowiem najlepszymi źródłami pełnowartościowego białka, które przyczynia się do pobudzenia testosteronu. To z kolei sprzyja poprawie sprawności seksualnej.

Popraw płodność

Jeżeli mężczyźnie zależy na poprawie sprawności seksualnej, rozumianej również jako poprawa płodności, powinien wzbogacić swoją dietę o źródła witaminy E. Przyczynia się ona do wspomagania pracy przysadki mózgowej. Warto pamiętać, że to właśnie ona odpowiada za kierowanie pracą gruczołów wydzielających hormony płciowe. Witamina E przyczynia się ponadto do zwiększenia siły mięśni oraz do zwiększenia aktywności seksualnej.

Co jeść, by dostarczyć witaminę E? W zupełności wystarczą 2 łyżeczki oleju lnianego, bądź oleju rzepakowego. Dobrze sprawdzą się także orzechy, które stanowić mogą doskonałą przekąskę.

Złagodź objawy stresu

Do czego doprowadzają ciągłe sytuacje stresowe? Nie tylko do osiwienia czy wyłysienia, ale także do obniżenia sprawności seksualnej. Dlatego też trzeba zadbać o to właściwą dietę, która te skutki załagodzi.

Warto spożywać wszelkiego rodzaju produkty pełnoziarniste: pieczywo, brązowy ryż, kasze. Stanowią one źródło „dobrych” węglowodanów, czyli węglowodanów złożonych. Przyczyniają się one do powolnego podnoszenia poziomu glukozy, dzięki czemu przez długi czas jesteśmy pełni energii. Produkty pełnoziarniste uczestniczą w wytwarzaniu hormonów płciowych.

Podnieś poziom testosteronu

O tym, jak ważną rolę spełnia testosteron w organizmie mężczyzny wcale nie trzeba przypominać. Warto dodać wspomnieć co nieco o produktach, które przyczyniają się do podniesienia jego poziomu. Muszą to być produkty, które zawierają w sobie cynk. Zalicza się do nich: pestki słonecznika, nasiona dyni, pestki sezamu, owoce morza, ryby, orzechy. Jeżeli w diecie brakuje cynku, wówczas niedobory objawiają się zmniejszonym popędem płciowym.

Wzmocnij potencję

O tym, jak potencja wpływa na sprawność seksualną mężczyzny, również mogłyby powstawać „opasłe tomy”. Warto więc zadbać o to, by w codziennym jadłospisie nie zabrakło potasu. Jego brak może bowiem przyczynić się do osłabienia potencji.

Dietę na lepszy seks warto także uzupełnić o selen. Jest to pierwiastek, którego obecność warunkuje produkcję testosteronu oraz wpływa na prawidłową pracę jąder. Ważne jest regularne dostarczanie selenu, ponieważ podczas wytrysku mężczyźni pozbywają się więcej niż połowy tego pierwiastka.

By pobudzić zmysły…

Warto raz na jakiś czas pokusić się tabliczkę czekolady (ale tylko i wyłącznie gorzkiej). Dobry wpływ na sprawność seksualną mają także przyprawy: bazylia, gałka muszkatołowa, papryka chili, pieprz, lubczyk, korzeń żeń-szenia.

Chęć na miłosne igraszki minie, gdy…

Jeżeli dieta mężczyzn nie jest w prawidłowy sposób skomponowana, brakuje wielu składników, a niektórych jest aż nadmiar, wówczas bardzo szybko można ostudzić miłosne zapędy

Warto więc wykluczyć ze swojej diety:

  • Białe pieczywo i mąkę typu 450-650
  • Wysokoprzetworzoną żywność
  • Słodycze
  • Alkohol w nadmiernych ilościach
  • Kawę w dużych ilościach
  • Tłuste mięso oraz potrawy ciężkostrawne

Jeżeli panom zależy na tym, by w sposób całkowicie naturalny poprawić swoją sprawność seksualną i zwiększyć apetyt na seks, trzeba pamiętać o odpowiedniej diecie.

4,8 k

0 comments on “Dieta na lepszy seks

1 Pingi/Trackbacks dla "Dieta na lepszy seks"

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *